HiQ Design

Design on yksi menestyvän liiketoiminnan peruspilari. Se pitää sisällään strategiaa, markkinointia, viestintää, tuotemuotoilua, palvelumuotoilua ja käyttökokemussuunnittelua. HiQ Design on kaikkea tätä. Tarjoamme käyttöönne poikeuksellinen yhdistelmän motivoituneita designin ja teknlogian huippuosaajia. Saumaton ja innovatiivinen yhteistyö tuottaa ratkaisut, jotka auttavat asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteet.

HiQ tunnetaan luovista ratkaisuista, joissa hyödymme laaja-alaista osaamistamme kustannustehokkaasti, ketterästi ja luotettavasti. Tästä osoituksena on pitkät asiakassuhteet ja loistava asiakaspalaute.

MATKA HUIPULLE

Meillä kaikilla on unelmia. Unelmista tulee totta sattumalta vain saduissa. Ketterän kehityksen kuohuissa on hyvä muistaa, että tavoitteet ohjavat toimintaa oikeaan suuntaan. Liiketoiminnan kannalta optimaalinen käyttökokemus saavutetaan vain purkamalla tavoite toiminnaksi ja etenemällä oikeaa reittiä vaihe vaiheelta. Me HiQ:lla huomioimme aina asiakkaan yksilölliset tavoitteet ja autamme asiakasta näiden saavuttamisessa. Mitkä ovat Teidän unelmanne ja milloin haluatte, että matka niiden saavuttamiseksi voi alkaa?

Terveystalo

Suomen suurin terveyspalveluyritys, Terveystalo, laajensi mobiilipalveluitaan Windows Phone –puhelimiin. HiQ:n toteuttaman ajanvaraussovelluksen avulla Terveystalon asiakkaat voivat turvallisesti ja helposti hallita varauksiaan ajasta ja paikasta riippumatta. Terveystalo ja HiQ lähtivät mukaan Windows Phone -sovelluskehitykseen Suomessa ensimmäisten joukossa.

MTV Media

MTV Media halusi tehostaa mediamyyntiään ja yhteistyötä mediatoimistojen kanssa. HiQ:n toteuttaman LIVE-mediamyyntijärjestelmän avulla automatisoidaan MTV:n mainosmyyntiprosessia ja parannetaan mediatoimistojen palvelutasoa. Innovatiivisen palvelujärjestelmän myötä MTV parantaa mediamyyntinsä reaaliaikaisuutta ja minimoi varauksiin tarvittavaa käsityötä.

Kuusakoski

Pohjoisen Euroopan johtava teollinen kierrättäjä Kuusakoski halusi tarjota kuluttaja-asiakkailleen vaivattoman palvelun romuautojen kierrätykseen. HiQ toteutti Kuusakokselle NETitse-verkkopalvelun ja sitä tukevan sähköisen asioinnin prosessin. Palvelu tehostaa ja automatisoi Kuusakosken asiakaspalvelua sekä romuautojen kierrätysprosessia. Palvelu valittiin vuoden 2011 IT-hankkeeksi.

OP-Pohjola

OP-Pohjola lähti luomaan asiakkaidensa arkea helpottavaa, ja käyttökokemukseltaan ensiluokkaista pankkiasioinnin mobiilipalvelua.Tavoitteena oli tuoda pankkipalveluun modernien mobiiliteknologioiden mahdollistamaa uudenlaista tunnetta, iloa, yllätyksellisyyttä - jopa pelinomaisuutta. Kehityskumppaniksi valittiin HiQ, joka toteutti uuden mobiilipankkipalvelun aina konseptoinnista testaukseen.